Direktlänk till inlägg 8 november 2008

hade lite små tråkigt,

Av zabine Westerlund - 8 november 2008 20:56

Vad ska du göra i helgen? Mysa med dotter & vänner och familj

Vem ringde dig senast? reneé

Senaste piercingen? Naveln

Har du fått en komplimang idag? Ja det har ja :D

Pratar du fortfarande med den personen du kysste senast? Ja de gör jag.

Vilka länder har du varit i? Spanien, Finland & norge och Danmark :P

Är du kär? Lite smått kanske.. =)

Vad har du ätit idag? Kyckling åh Pommes frites

Vad var den sista drömmen du minns?  ojoj, att wilda va en liten pojke.. :P

Husdjur? 2 katter =) Buddha & Chanelle

Har du pojkvän/flickvän? Ne, inte nu.. =P

När spydde du senast? hummm... när ja hade käkat för mkt av något smått:P ahah

Vem var du i Stockholm med senast? Ida & Malin

Vem var du i Gbg med senast? Henke :P

Vem såg dig gråta senast? Chrille =)

Vem såg dig skratta senast? Fanny :P

Vilket humör är du på nu? riktigt bra faktist

Vilka festivaler ska du på? Thule =)

Vem vill du kyssa nu? Chrille :P

Vad vill du helst göra nu? Mysa med min dotter, men hon sover, så ja får vänta

Favoritsport? Fotboll, så klart :D GNAAAAAAAGET!

Antal ärr på kroppen? Alldeles för många

Favoritspel? svååårt, kort :P

Vad har du gjort idag? Varit med syrran åh varit ute och gått med wildisen åh handlat!

Vad ska bli kul? Att tattuera mig & se wilda växa :D

Vad sa du till någon senast? jag ringer dig om 5 :P tomten är far till alla barnen nu..:P

Vad står det i dina 2 senaste SMS? hej, såg att du gjort ett tappert försök o väcka mig, vakna när mamma kom hem, är på väg hem nu, handlar! ringer dig snart! Puss / Reneé..... du e så söt/Chrille

Bästa känslan? Vara med min dotter!

Har du någonsin varit kär? Ja absolut!

Vad har du på dina väggar? Tapeter...

Vad har du under sängen? inget:P

Ser på? Just nu, dataskärmen

Lyssnar på? oftast musik

Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem skulle det vara? morfar & jimmy

Vad vill du bli när du blir stor? frisör!

Hur skulle dina vänner beskriva dig? oooh, ärlig, brutal, snäll kanske.. :P envis :P

Vilket var det lyckligaste ögonblicket i ditt liv? När wilda föddes :D

Vad skulle du vilja vara världsmästare i? ingen aning

Vilken kroppsdel klarar du dig utan? en njure

Vilken superkraft skulle du vilja ha? se vad andra tänker

Vad är du beroende av? Familjen

Vad skulle du ta med dig till en öde ö? min dotter!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zabine Westerlund - 10 november 2008 01:08

haha gott folk!!!   nu är det så att jag har skaffat mig en ny blogg igen! har hållt på åh fixat till min blogg.se =) bloggagratis är så trist!!!   MEN FRÅN OCH MED NU SÅ SKRIVER JAG ENDAST BLOGG PÅ   http://Wildasmami.blogg.se   /ZABINE ...

Av zabine Westerlund - 9 november 2008 19:06

  hur man än gör, vänder & vrider på saker och ting & vänder sig själv ut och in så är det alltid någon som blir sur eller besviken... Hur ska man göra för att göra alla nöjda? Och själv må bra... Va absolut inte min mening att såra någon.. vill int...

Av zabine Westerlund - 9 november 2008 15:35

51 sanningar om mig     1. Jag hatar att träna 2. Det går inte en månad utan att jag shoppar 3. Jag började träna simning när jag var 5 år gammal 4. En av de bästa sakerna jag vet är att vara ute sent på natten 5. Jag älskar att sova, jag hat...

Av zabine Westerlund - 9 november 2008 15:21

Vairt ute och gått med lillan, skönt! gått runt och surrat i telefon med therese, fyfan vad jag älskar den bruden alltså! hon e bäst! jaja, precis sett på film med syrran, 6 points! riktigt bra film, ska sätta igång med middagen nu, blir nått lätt, s...

Av zabine Westerlund - 9 november 2008 15:05

 Dagens fråga, hur ska andra kunna tro på dig när du själv inte gör det ?     Alla är vi vackra, underbara, helt fantastiska och vi är de vi är. Om de andra inte ser det så borde åtminståne du själv göra det! Kom ihåg att omgivningen är din spegel...

Presentation

Omröstning

Känner du mig ??
 Ja, vi är vänner
 Vi är bekanter
 Vet bara vem du är
 Vi har bara snackat nångång
 Nej, det gör jag inte
 Vill lära känna dig
 nej, vill inte känna dig heller

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards