Alla inlägg den 3 november 2008

Av zabine Westerlund - 3 november 2008 17:56

jävla skit, nu har mitt jävla simkort till mitt mobilabredband

helt plötsligt slutat funka, Så nu måste ja vänta på att dom ska

skicka ut ett nytt, åååååååååååh! helvete va sne ja blir... blä blä blä!


iallafall haft en jätte trevlig dag idag!

Av zabine Westerlund - 3 november 2008 08:20

villken underbar dag det kommer bli =)  fått sånna underbara nyheter!

Av zabine Westerlund - 3 november 2008 06:33

godmorgon godmorgon!

 

vaaaad göör jag vaken nu?

min dotter ligger och sover, åh ja klev precis upp åh käkade

frukost? klockan 6? är jag knäpp? vaaafaan sover ja inte nu.. 

haha, ja ja, ska röka min morgon cigg & njuta av mitt morgonkaffe!

väcka min dotter åh lägga mig framför tv´n och mysa med henne.. =)

fan va skönt de känns med internet nu, åh lovely! idag ska jag hem till Carro, umgås lite med henne =) eftersom vi båda

är mammaledig, hon har ju en dotter som e 2 veckor yngre än Wilda =)

så de blir trevligt! nu vaknade min lilla tjej, nu blire mys framför thevoice

sitter och njuter av Akon - Right now! guuudooomlig låt! ni som inte hört, laaadda ne, ett måste..

 

Pussåhkramsespåstan




=)

Av zabine Westerlund - 3 november 2008 00:21

Hääär är min nya väska & min älskade nya halsduk.. =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mig ??
 Ja, vi är vänner
 Vi är bekanter
 Vet bara vem du är
 Vi har bara snackat nångång
 Nej, det gör jag inte
 Vill lära känna dig
 nej, vill inte känna dig heller

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards