Alla inlägg under oktober 2008

Av zabine Westerlund - 31 oktober 2008 17:42

Jag och min lill ängel tog sovmorgon i morse, klev inte upp föränn klockan

10.. =) käkade frukost och städade ordning lite.. ;)

sen åkte jag på stan med syrran va och hämta ut ett par tabletter till wilda, hon har fått svamp imunnen min lilla tjej! stackare.. tydligen jätte vanligt att små barn får de, Trodde inte ja hade några pengar så ja gick

bara och drömde mig bort i mitt fönsterpundande, va ja fick se när ja kom hem va att jag hade fått mina pengar, jävla skit:P haha!

ååh stan som är stängt imorgon, helvete! får ta de på söndag eller måndag

ska köpa nya kläder och nya skor till mig och lite nytt till wilda också..

lilla gumman min! hahah de har ringt hela kvällen på dörren och ja har inte

ids att öppna, antog att de va små barn som gör bus eller godis! sen ringer en polare och säger att han varit förbi flera gånger! haha! ne nu ska jag göra folket sällskap här! Skriver mer imorgon!


PUSSÅHKRAM!

Av zabine Westerlund - 31 oktober 2008 02:54

Det finns en person i mitt liv som får mig att må så otroligt bra just nu i allt kaos och stök! den personen fyller mitt liv med glädje oh skratt, tack chrille för att du finns! du e underbar! vet inte om jag hade klarat detta så bra utan dig! tack för att du finns där, tack för att du lyssnar, tack för att du är den du är, tack för att du på ett ögonblick kan få mig från gråt till skratt! tack för att du får mig må bra, tack för att du är som du är mot wilda! tack!

vet att jag sårat dig förr och att jag gjorde dig illa! tack för att du har rejält med stake att förlåta mig :D:D


finns ingen finare än du!

Av zabine Westerlund - 31 oktober 2008 01:57


MINA BRUDAR!!!!! 

ni kan få mig att skratta även när jag har världens sämsta dag.

Jag är så otroligt glad att jag har er, ni är helt jävla underbara!

jag finns här för er i alla väder! jag älskar er! glöm aldrig de

Tack för att ni finns, ni får mig att må bäst <3


Till mina vänner!

Thesere, Fanny, Reneé, Annzo, Carro, Stina

Camilla, Ida, Mia, Johanna, Andréa, Emma, Frida, Ines!

Jag älskar ER mest i hela universum!!


Av zabine Westerlund - 31 oktober 2008 01:47

Halloj!


Har tydligen varit massa löjligt drama på niclas nya flickväns blogg! så

tragiskt! de står tydligen massor om mig, niclas & hans nya tjej, alla har tydligen snackat som om dom vore helt insatt i mitt liv, bara tragiskt! orkar inte ens bry mig! har i allafall fått på svart och vitt att hon polisanmält mig iallafall! haha! tror den tjejen alvarligt talat att jag tänker lägga ner någon som hellst enegeri på henne, ne tack vill inte se henne, ta på henne! jag har mitt barn att tänka på, skulle aldrig offra min dotters mående på någon annan! hon är de viktigaste i mitt liv! har annat att tänka på och annat att prioritera i mitt liv!


 Men folk verkar inte inse är att jag har gått vidare, jag mår bra nu, riktigt bra! inte mått så här bra på länge! har världens finaste dotter och har börjat träffa en riktigt fin kille! inget seriöst än, men vi får se vad tiden visar! än så länge är vi riktigt bra kompisar och gillar varandra riktigt mycket men jag lever dagen som den kommer! har inte tid för något seriöst än.. vi får se!


har haft en riktigt trevlig kväll! haft besök av Chrille, Emil, Emma, fanny , Emanuel åh massa flera, suttit åh surrat en hel del :) Wilda fick vääärldens finaste vita mjuka nalle! gulliga dom va! varit massor med folk här, så nu är vi trötta kan ja lova, ne nu ska vi mysa, för ja har en donna som verkligen inte vill sova, man märker på henne att hon e så trött, men hon gör allt hon kan för att hålla sig vaken, ser att ögonen hennes håller på att svika =)
mammas lilla prinsessa..

Men nu ska vi vilket som gå och lägga oss ,jag är rätt trött ja med så

godnatt!

PUSSÅHKRAM!!

Av zabine Westerlund - 31 oktober 2008 01:47

JA JUST DET JAG SKA TRÄFFA DENNIS MED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Äntligen ska wilda få träffa sin gudfar :D




Av zabine Westerlund - 30 oktober 2008 19:48

nuuu äre ínbokat!


Jag , wilda & min tvillingsyster

ska till östersund den 28:e november till den 1 december

FYYYYFAN va naaaajss!! ska ha så jäääävla kul med therese!

träffa alla vänner åh wildas släkt! bliiiir naaaaaaaaaaaaaaaajs!

guuud vad ja längtar!!!


precis varit ute och käkat med syrran

gled till pizzerian åh käkade kycklingrulle MUMMA!

PUSS&KRAM


mamma älskar dig wilda

Av zabine Westerlund - 30 oktober 2008 09:23

.. de snööööaaaaar ..

Presentation

Omröstning

Känner du mig ??
 Ja, vi är vänner
 Vi är bekanter
 Vet bara vem du är
 Vi har bara snackat nångång
 Nej, det gör jag inte
 Vill lära känna dig
 nej, vill inte känna dig heller

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards