Alla inlägg den 7 november 2008

Av zabine Westerlund - 7 november 2008 20:05

åååh vad ja är godissugen, huvva! lillgumman min ligger och sover, jag har den vackraste dotter som finns kunde inte va stoltare än vad ja är, ikväll blire film & mys de blir Made of honor & wallander,hemligheten.. NAAAJSIGT BLIR DE!

ne nu ska ja kramas lite :D sådeså!


åååh min vän scarleth har gjort ett så fint, blogginlägg på sin blogg om mig, GUMMAN! älskar dig, masssoor!! Saknar dig otroligt mkt! för att spana in, http://fbc.blogg.se


Måste få skryta lite ;)

PUSS&KRAM!tjingalingaling!

;)

Av zabine Westerlund - 7 november 2008 18:16

Alex & Wilda! =)

Av zabine Westerlund - 7 november 2008 13:33

Vaknade 8 idag, käkade frukost & klädde på oss..

Gick ut och gick med wilda sen, Drog ner mot stan åh träffade

en kompis, sen va vi och handla sen åkte hem.. =)

Precis käkat och så, Wilda ligger i babysittern åh njuter

av att titta på sin mobil med Nalle puh & alla hans dudes

har precis duschat åh klätt på mig, så jääävla skööööönt!

ååååh! längtar tills nästa veckan, ja åh fanny ska dra på 

Paradisbadet åh gå på relaxen åh även bada, medans mamma passar

wilda några timmar på dagen, medans hon sover.. =) blir skit najs de


Ikväll blire mys åh film, har laddat ner Made of Honor, så nu ska

ja bannimej se den, den ska va riktigt rolig!


neeh hörrö ni, nu ska ja mys med min lilltjej lite.. 

PUSS&KRAM SES PÅ STAN!

Av zabine Westerlund - 7 november 2008 11:59

Tänkte dela med mig av lite nya sköna låtar! ZABINES FAVVISAR

så de e bara att ladda ner!! =)




The game - dope boys 

Beyonce - If I Were A Boy

Guru josh project - infinity

Three doors down - kryptonite

Tech N9ne - Little Pills

Whitelion - Brokenheart

Milk inc - Living a lie

Kape - onda andars vit

Sonja Aldén - du får inte

Petter - Get by

Robyn - Cobrastyle

Pluton Svea - Öga För Öga

Rihanna - Disturbia

Psycho realm - premonitions

Takida - Give Into Me

Storm -  Frihetens Fackla

Scorpions - Always somewhere

Nomy - Cocaine

Backslash ft. dj zola - angels way (raveman remix)

Seether - Broken (ft. Amy Lee from Evenesence)

Paramore - Misery Business

Lady Gaga - Poker Face

Pulsedriver - Cambodia

Nationalteatern - kolla kolla

Hel - valkyriors dom

Metallica - Fade To Black

Milk Inc. - Walk On Water

Darin ft. Kat DeLuna - Breathing Your Love

Sonata Arctica - I Want Out

Lady Gaga ft. Colby O Donis - Just Dance

Houman Sebghati - Vad göra ft. Big fred & M. knight

Ma.Bra - Cursed Destiny

Coldplay - Viva La Vida

E-type - Eurofighter

Akon - Right Now (Na Na Na)

Dark Moor - Somwhere in Dreams

Dj Raaban - Anima Libera (Remix)

Disturbed - The Game

Diamond - Reason

Big Fred - Mina Tankar

Afasi och Filthy - jobb

Cunninlynguists - Valley of Death

Block 44 ft JPS - Straffad

Basshunter - Camilla

Av zabine Westerlund - 7 november 2008 00:40

Min älskade dotter, mamma älskar dig över allt annat!

du e de vackraste jag vet! min prinsessa!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mig ??
 Ja, vi är vänner
 Vi är bekanter
 Vet bara vem du är
 Vi har bara snackat nångång
 Nej, det gör jag inte
 Vill lära känna dig
 nej, vill inte känna dig heller

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards